تابش افتاب در استیلای ماست

با تابش آفتاب در این مرز پرگهر برآن شدیم، تا دانش و تجربه را به فن آوری روز گره زده، وبا ابداع و نوآوری کیمیای صنعت را بر دل آهن بنشانیم.آمیزه ای از آتش و نور را غرق در هنر و خلاقیت نموده ایم،در این راه برسختی ها استیلا یافته ، قدم هارا محکم براشته ایم . برترین ها را از سراسر گیتی به مدد آورده ایم ، تا بدست هنرمند نیروهای کشورمان ما نیز مرزهای جهانی را به پیماییم.در این راه همواره خود را سنجیدیم و هرمحصول را اثری منحصر بفرد دانستیم.حال شتابان و پر انگیزه ،تکنولوژی را در نغمه خود دمیده و تابش آفتاب را به استیلای خود در می آوریم.

شرکت مهرتابش استیلا

شرکت مهر تابش استیلا با 40 سال سابقه ، انواع  کباب پزتابشی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده ، سیخ گیر کباب و کباب پز خانگی را با نام تجاری تابش استیلا در ایران تولید نموده است. شما همراهان و مشتریان گرامی می توانید سوالات، نظرات و هر گونه انتقاد و پیشنهادات خود در خصوص محصولات ما را از راه های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید ، نظرات و پیشنهادات شما راهنمای ما برای ادامه راه خواهد بود. این شرکت در راستای حمایت از مشتریان خود اقدام به ارائه راهنمای خرید محصولات کرده است.

پاسخگویی تلفنی از  شنبه تا پنج شنبه از 8:00  الی  16:00  به غیر از روزهای تعطیل ( مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. )

همچنین می توانید درخواست های خود را به صورت ایمیل برای ما ارسال نمایید . کارشناسان مربوطه با بررسی درخواست شما در اسرع وقت به ایمیل های ارسالی از جانب شما پاسخ خواهند داد.

کباب پز تابشی رستورانی

تماس با ما

آدرس کارخانه:

اراک ، شهرک صنعتی شماره 3 (خیرآباد)، بلوار آیت الله اراکی ، خیابان 302 ، شرکت مهرتابش استیلا

ساعات کاری :

8 صبح / 4 بعدظهر 

شماره های تماس

0905-403-5164
0912-961-2918
086-3355-4336
086-3355-3414
Email :TABESHESTILLA@GMAIL.COM

در فضای مجازی مارا دنبال کنید

شرکت مهر تابش استیلا

سؤالات متداول

مهر تابش استیلا به‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین مجموعه‌های تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، انواع کباب پزتابشی ، کباب پزتابشی اتوماتیک ، کباب پز بدون دود ، کباب پزتابشی خانگی بدون دود ، کباب پز خانگی ، کته پز ریلی ، فر پیتزا ریلی ، سرخ کن دو سبده و غیره را در ایران تولید کرده است . تمام محصولات تولید شده در این مجموعه ایمن بوده و دارای نشان استاندارد جمهوری اسلامی ایران می باشند.

 

کباب پز تابشی را می توان یکی از جدیدترین ابداعات و اختراعات در زمینه طبخ و پخت کباب دانست. استفاده از این نوع کباب پز ها باعث شده است که روند طبخ و سرعت طبخ انواع کباب بیشتر شود. همچنین با استفاده از این نوع کباب پز ها دیگر ما شاهد کباب های سوخته و یا نپخته نخواهیم بود. کباب پزهای تابشی با استفاده از فرایند تابش انرژی گرمایی و ساطع کردن حرارت روی سطح کباب ها اقدام به طبخ آن‌ها می کند. امروزه انواع کباب پزهای تابشی در ایران تولید می شود. کباب پزتابشی اختراع و محصول شرکت مهر تابش استیلا بوده و اولین بار توسط جناب آقای حاج حمید رضا کربلایی ثبت اختراع و معرفی شده است . امروزه شرکت های زیادی در سطح ایران اقدام به تولید و فروش این محصول می کنند.

 

کباب پز تابشی تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده و به عنوان شاخص کباب پز تابشی استاندارد شناخته می‌شود. این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای تمامی دستگاه های کباب پز تابشی خود (تمامی مدل‌های خانگی و صنعتی) شده است. همچنین نمونه های صادراتی نیز دارای استاندارد های بین المللی بوده و به عنوان کباب پز تابشی استانداردفروخته می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از کباب پز های تولید شده این شرکت در کشور های مختلف استفاده می‌شوند. با این حال در هنگام خرید کباب پز تابشی استاندارد حتماً دقت کنید که نشان استاندارد اصلی را داشته باشند چرا که امکان بروز حادثه بسیار بالا است. تنها کباب پز تابشی استاندارد در ایران تولیدی شرکت مهر تابش استیلا می باشد.

مخترع و تولید کننده تخصصی کباب پز تابشی در ایران شرکت مهر تابش استیلا است. کباب پزتابشی به یکی از بهترین و مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران ها تبدیل شده است. تقریباً دیگر کباب پز های زغالی و منقلی در هیچ رستورانی استفاده می شود. دود حاصل شده از سوختن چربی ها و چکه کباب روی زغال ها سرطان زا بوده و این کباب پز ها دیگر استفاده نمی‌شوند. همچنین با توجه به گسترش شهرنشینی استفاده از کباب تابشی خانگی در خانه ها و آپارتمان ها به دلیل بدون دود بودن آن‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. در نتیجه کباب پز زغالی دیگر مورد استفاده عموم مردم نیست.

انواع کباب پز های تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا کامل ایمن و دارای نشان استاندارد می باشند. کباب پزتابشی نه تنها بی ضرر بوده که بدون بود و بدون دود نیز می باشد. به دلیل تابش حرارت از بالا روی سطح کباب ها به این نوع کباب پز ها لقب کباب پز تابشی داده است. در این نوع کباب پز ها سرامیک ها به قدری داغ می شوند که حرارت را به سمت کباب ها پرتاب می کنند دمای سطح سرامیک ها به 1200 درجه سانتی‌گراد می رسد. در این نوع کباب پز ها خبری از استفاده از تابش های فرابنفش و تابش های مضر نیست.

0905-403-5164

086-3355-4337

tabeshestilla@gmail.com

نمایندگی در سراسر ایران

تهران

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

مشهد

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

تبریز

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

شیراز

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

کرج

با ما در ارتباط باشید