گالری تصاویر مهرتابش استیلا

شرکت مهر تابش استیلا به‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین مجموعه‌های تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تولید انواع کباب پزتابشی ، کباب پز تابشی اتوماتیک ، کباب پز تابشی خانگی ، فر ریلی کته پز ، فر ریلی پیتزا ، سرخ کن دو سبده صنعتی ، سیخ شوی و ... را با بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کرده است
کباب پز تابشی اتوماتیک
کباب پز تابشی کشویی آسانسوری
کباب پز تابشی خانگی
کباب پز تابشی اتوماتیک زرین
سرخ کن دو سبده صنعتی

کباب پزتابشی چیست؟

کباب پزتابشی را می توان یکی از جدیدترین ابداعات و اختراعات در زمینه طبخ و پخت کباب دانست. استفاده از این نوع کباب پز ها باعث شده است که روند طبخ و سرعت طبخ انواع کباب بیشتر شود. همچنین با استفاده از این نوع کباب پز ها دیگر ما شاهد کباب های سوخته و یا نپخته نخواهیم بود. کباب پزهای تابشی با استفاده از فرایند تابش انرژی گرمایی و ساطع کردن حرارت روی سطح کباب ها اقدام به طبخ آن‌ها می کند. امروزه انواع کباب پزهای تابشی در ایران تولید می شود. کباب پزتابشی اختراع و محصول شرکت مهر تابش استیلا بوده و اولین بار توسط جناب آقای حاج حمید رضا کربلایی ثبت اختراع و معرفی شده است . امروزه شرکت های زیادی در سطح ایران اقدام به تولید و فروش این محصول می کنند.

حضور شرکت مهر تابش استیلا در نمایشگاه شهر آفتاب
آیا کباب پز تابشی و استفاده از آن بی ضرر است؟

انواع کباب پز های تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا کامل ایمن و دارای نشان استاندارد می باشند. کباب پزتابشی نه تنها بی ضرر بوده که بدون بود و بدون دود نیز می باشد. به دلیل تابش حرارت از بالا روی سطح کباب ها به این نوع کباب پز ها لقب کباب پز تابشی داده است. در این نوع کباب پز ها سرامیک ها به قدری داغ می شوند که حرارت را به سمت کباب ها پرتاب می کنند. در این حالت دمای سطح سرامیک ها به 1200 درجه سانتی‌گراد می رسد. در این نوع کباب پز ها خبری از استفاده از تابش های فرابنفش و تابش های مضر نیست.

کباب پز تابشی با نشان استاندراد جهانی
کباب پز تابشی با نشان استاندارد ملی
حضور شرکت مهر تابش استیلا در نمایشگاه شهر آفتاب
کباب پز تابشی اتوماتیک
کباب پز تابشی کشویی آسانسوری
کباب پز تابشی خانگی
کباب پز تابشی اتوماتیک زرین
سرخ کن دو سبده صنعتی
حضور شرکت مهر تابش استیلا در نمایشگاه شهر آفتاب

حضور تابش استیلا در نمایشگاهای بین المللی

حضور تابش استیلا در نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی محل دائمی نمایشگاه شهر آفتاب – تهران – مهر98​

حضور اقای سامان گلریز در غرفه تابش استیلا

حضور اقای بهرام شبستری در غرفه تابش استیلا و گفتوگو با حاج اقای کربلایی

حضور اقای ابوالحسنی در غرفه تابش استیلا