کباب پز تابشی سالاماندر

کباب پز تابشی سالاماندر

کباب پز تابشی کشویی آسانسوری

” کباب پز تابشی سالاماندر محصول شرکت مهرتابش استیلا که به عنوان مخترع و تولید کننده کباب پز های تابشی در ایران است. “

کباب پز تابشی سالاماندر تابش استیلا (کشویی آسانسوری) برای پخت انواع کباب، جوجه کباب، ماهی کباب، جوجه چینی، همبرگر و غذاهای آماده دیگر در رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، کترینگ ها و کبابی های سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

قابلیت افزایش و کاهش فاصله بین میز نشیمنگاه سیخ ها و مشعل، کباب پز سالاماندر را به پر کاربرد ترین نوع کباب پز آسانسوری در بازار بوده تبدیل کرده است. قابلیت پخت انواع ماهی، استیک، همبرگر و .. در کنار انواع کباب کوبیده، کباب چنجه، کباب برگ، جوجه کباب و .. باعث شده مصرف کننده بتواند طیف وسیعی از نیاز مشتریان را پاسخ گوید.

کباب پز تابشی سالاماندر کشویی
کباب پز تابشی سالاماندر کشویی

تولید انواع مختلف کباب پز تابشی سالاماندر (کشویی آسانسوری) در در شرکت مهرتابش استیلا . مصرف کننده با توجه به تعداد مشتریان و فضای آشپزخانه خود می تواند، یکی از مدل های کباب پز سالاماندر را انتخاب نماید.کباب پز های سالاماندر در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی به نام های کباب پز آسانسوری و یا کباب پز چند منظوره نیز نام برده می شود. که دارای انواع و مدل های مختلف مانند کباب پز سالاماندر و سالاماندر رومیزی است . تفاوت این مدل ها در ظرفیت تعداد سیخ آن ها است . این مدل ها عبارتند از :

  • پخت بدون دود
  • پخت انواع کباب، ماهی کباب، جوجه کباب، جوجه چینی، همبرگر، غذای آماده و ..

  • وجود ظرفیت های مختلف 20، 30 و 40 سیخ و یک مدل رومیزی 12 سیخ

  • قابلیت تنظیم میز دستگاه تا هیتر تابشی برای رسیدن به پخت دلخواه

  • پخت یک نواخت

  • امکان جدا شدن توری (شلف) دستگاه جهت شستشو راحت و آسان

سرامیک های کباب پز تابشی سالاماندر
سرامیک های apogee

آیا استفاده کباب پز تابشی سالاماندر بی ضرر است؟

انواع کباب پز های تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا کامل ایمن و دارای نشان استاندارد می باشند. کباب پز تابشی نه تنها بی ضرر بوده که بدون بود و بدون دود نیز می باشد. به دلیل تابش حرارت از بالا روی سطح کباب ها به این نوع کباب پز ها لقب کباب پز تابشی داده است. در این نوع کباب پز ها سرامیک ها به قدری داغ می شوند که حرارت را به سمت کباب ها پرتاب می کنند. در این حالت دمای سطح سرامیک ها به 1200 درجه سانتی‌گراد می رسد. در این نوع کباب پز ها خبری از استفاده از تابش های فرابنفش و تابش های مضر نیست.

کباب پز تابشی استاندارد است؟

تمامی دستگاهای تولید شده در  شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده و به عنوان شاخص کباب پز تابشی استاندارد شناخته می‌شوند. این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای تمامی دستگاه های کباب پز تابشی خود (تمامی مدل‌های خانگی و صنعتی) شده است. همچنین نمونه های صادراتی نیز دارای استاندارد های بین المللی بوده و به عنوان کباب پز تابشی استانداردفروخته می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از کباب پز های تولید شده این شرکت در کشور های مختلف استفاده می‌شوند. با این حال در هنگام خرید کباب پز تابشی استاندارد حتماً دقت کنید که نشان استاندارد اصلی را داشته باشند چرا که امکان بروز حادثه بسیار بالا است. تنها کباب پز تابشی استاندارد در ایران تولیدی شرکت مهر تابش استیلا می باشد.

کباب پز تابشی سالاماندر ایمن است؟

این نوع کباب پز های تابشی در صورتی که دارای نشان استاندارد باشد کاملاً ایمن خواهد بود. در مدل های صنعتی از نوع شیر مخصوص استفاده می‌شود که درصورت افزایش و یا کاهش فشار گاز به صورت خودکار گاز ورودی به دستگاه قطع شود. همچنین مدل های اتوماتیک با استفاده از برق 12 ولت کار می کنند و حتی قابلیت کار با یک باتری 12 ولت را هم دارا هستند. در نتیجه استفاده از کباب پز تابشی در محیط های خانگی و رستورانی کاملاً بلامانع است. البته در هنگام استفاده باید به موارد ایمنی ذکر شده در دفترچه راهنمای محصول دقت شود.تمام کباب پز های تولید شده در مجموعه مهر تابش استیلا دارای نشان استاندارد می باشند

آیا از گاز LPG می توان در کباب پز تابشی سالاماندر استفاده کرد؟

بله ، کباب پز تابشی سالاماندر تولید شده در شرکت مهر تابش استیلا می تواند هم با گاز شهری و هم با گاز کپسول LPG کار کند. فرقی نمی کند که کدام مدل از کباب پز های تابشی را تهیه کنید. فقط به یاد داشته باشید که به صورت پیش‌فرض کباب پز های تابشی ساخته شده توسط مهر تابش استیلا با گاز شهری تنظیم می شوند. پس بهتر است قبل از سفارش محصول خود اعلام کنید که با گاز LPG نیز کار کند. این نکته را به یاد داشته باشید که تهیه رگلاتور مخصوص گاز LPG می توانید به راحتی کباب پز خود را از گاز شهری به گاز LPG تغییر دهید.

فیلم های محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X